Dag 1- Om mig

Då ska jag berätta lite almännt om mig....Jag är en glad tjej på 17 barre xD nej men I juni kommer ja fylla 18 kommer bli mitt livs höjpunkt eller nåt, Jag dansar o har bestämmt mig för att jag till våren ska börja satsa på disco igen och börja tävla ordentligt :) Skolan....Frisörlinjen på S:t Eriks Gymnasium men mer om det kommer nån annan dag..... När jag inte dansar eller går i skolan så gillar jag att chilla och tjocka med brudzen och ibland så händer det att vi känner för att träffa andra människor och gå på kalas :p
Jag praktiserar åxå varje onsdag och det gör jag på en fin liten salong som heter Baresso och ligger på Nybrogatan ,rekomenderar Baresso fiket som ligger brevid!, nu kommer jag inte på mycket mer att skriva som kan vara roligt för allmänheten att veta :D så det här inlägget får sluta nu puss o smek vuxenlek.....nananana detta inlägg är dedikerat till min kära vän och sovkompis Louise Sjölund! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback