Dag 13 - Min vecka

asså fattar inte riktigt va jag ska skriva so skiter i den och skriver ett vanligt inlägg ist :)
Idag så vaknade jag typ vid 12 jätte skönt att sova ut!! sen så åt jag frukost och tittta på tv. vid 2 tiden tränade jag en timme och sen la jag mig på spikmattan i typ 20 minuter....så skönt! sen åt jag en macka och så tog jag ett långt varmt bad. Vid halv 6 åkte jag och pappa och övningskörde, det gick jätte bra (som vanligt xD) o nu sitter jag och tittar på tv och ska snart äta middag om ett litet tag :) deet blir kyckling mer en skiva parmaskinka runt och mozarella på  och sen såklar massa sallad :D aja nu ska jag chilla galet innan middan puss!
såhär ofixad är jag idag, såskönt att slippa sminka sig ibland :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback