Dag 3-Min familj och Dag 4-vad åt jag idag

Så nu gör jag ett nytt försök med det som skulle upp igåt.
Dag 3- Min familj består av:
Mamma, Birgit som jobbar som kurator i Norrtäje, hon bor i en 4a i Vallentuna med sin nya kille som heter Charles.
Pappa, Wolfgang som jobbar som inköpschef på SIEMENS han bor i en mellanstor villa i Vallentuna och hans nya tjej Charlotte bor i kedjehus inte så långt ifrån oss.
Min äldsta bror Mats Pluggar teologi (präst) i Uppsala. Han har bott i ett studentrum där men han och hans flickvän Anna flyttade ihop till en lägen het där ist. Anna pluggar också i Uppsala men till röntgensköterska
Min andra bror, Benni jobbar som nånting på nåt företag i täby, av dom har han precis fått en iPhone 4 och en iPad (och får kanske hem en mcBook air) så honom är jag inte alls avundsjuk på! Han bor iaf i en jättestor och fin 2a med sin flickvän Anna och hon jobbar på ett privatdagis i Vallentuna tror jag :s
Sen sist men inte minst har vi min super söta lilla hund Umber som fyller 4 år i februari och i maj har vi haft henne i 4år :)

Min söta lilla vovve!

Dag 4 - Julfika/frukost i skolan: nån pepperkaka, några juleskum och massa toffifee, Lunch hemma: 2 pannkakor med äppelmos och Middag en torskpanett med potatisklyftor och massa god sallad :)

så de va lördagens och söndagens inlägg:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback