Dag 5 - Vad är kärlek

hahaha palla! orar inte skriva det hä för det kommer bli jäääääte långt så den tar jag mig friheten att skita i :)

så ist skriver jag om min extremt spännande dag började med att jag i panik bakade en kladdkaka innan jag skulle till skolan för jag kom på att vi skulle ha julfika/julbord i klassrummet:p väl hemma så umgicks jag med min bror som bor i uppsala och hans tjej, det var väldigt mysigt och vi bestämde att efter lovet så ska jag åka dit nån söndag o sova där så kör dom mig till skolan sen dan efter :) sist jag var där så var det väldigt lycka så jag längtar :) nu sitter jag frmför TV o imorn är det avslutning i Kungsholmens kyrka :)
puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback