Dag 9 - Min tro

Jag tror inte det är många som tror det här om mig men jag är faktiskt troende kristen. Jag tror på gud, och bibeln (till viss del iaf) många tror att det betyder att jag inte dricker, svär eller att jag väntar med sex till efter äktenskap, men så är det inte, jag är inte katolik xD Det är faktiskt jätte skönt att ha något att tro på när livet sviker... Ödet är åxå något jag tror på, jag tror imprincip att ditt liv är nerskrivet i en bok (för att överdriva lite :p) så gå på magkännsla för det är alltid det som kommer vara rätt...Om du ska ut en kväll men känner att det är nåt som inte riktigt stämmer, stanna hemma eller säg till nån att ringa dig varje timme o kolla om allt är okej iaf.... Det här inlägget blir väldigt flummigt men så blir det när man ska prata om sin tro:) För mig finns det ingenting som heter ateist (stavning?) för du måste tro på något, om det inte är en religion så kanske det är vetanskap eller något alldeles egetpåhittat (xD) men alla tror på något :) med det säger jag hejdå och godnatt :)
Mitt kors som jag har burit varje dag sen den 17/8 2008 i 868 dagar faktis :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback