Gårdagens Dag 8 - Ett ögonblick

oj nu kommer jag inte på nåt ögonblick bara för det....ska man ta sorgligt, jobbigt, eller glatt? :s
Jag tar dagen då vi köpte Umber... Det var bestämt att Mamma och min brorsa Benni skulle åka ner till Katrineholm(?) dagen efter att vi hade ringt på anonnsen och titta på den lilla valpen som på den tiden kallades Docka...Vi hade fortfarande inte bestämt att vi skulle köpa henne men jag sa till mamma innan dom åkte att jag verkligen verkligen ville ha henne. Det var en lång dag i skolan och jag smsade både mamma och Benni helatiden men dom svarade inte för dom ville att det skulle bli en överraskning. När jag går av bussen springer jag hem och öppnade dörren...Jag gick in till mamma i hennes rum och frågade om dom hade köpt henne och hon sa bara titta i vardagsrummet. när jag gick in så såg jag den sötaste lilla saken ligga på en av madrasserna (vi hade precis flyttat in och våra soffor hade inte kommit än så vi hade madrasser....) jag satte mig kanske 2-3 meter ifrån för jag ville inte skrämma henne utan att säga nånting kommer hon fram till mig med huvudet lågt och viftande på svanstippen och så lägger hon sig i mitt knä och somnar. Det var nog det bästa köp min mamma någonsin kommer göra! :)
På dden här bilden är hon visserligen inte en liten valp men hon är lika söt ändå:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback