Julafton och Juldagen

Julafton firade jag hemma hos min mamma med hennes kille mina 2 bröder och en av filckvännerna. Det började med glögg och fika till Kalle Anka, sen så åt vi middag runt 5 halv 6 och sen vid 7 nångång så öppnade vi julklapparne vid strax efter 8 så började vi spela sällskaps spel och kl 9 så sattes Svensson Svensson på i bakrunden. När klockan blev halv 12 så slutade vi spela och jag gick ut en snabbis med vovven och åkte sedan till Louise:) där fanns redan Marianne på plats och vi tittade på Remember me och andra filmer till halv 5 då vi sussade sött vi vaknade vid 10 av klockan och vid 12 åkte jag hem till pappa för att fira nästa julafton, med pappa hans nya tjej, bröderna och andra flickvännen. Där åt vi jätte god lunch med kalvkött och potatisgratäng. Sen så öppnades det julklappar och pratades en hel del. sen åt vi jättegod efterrätt och pratade ännu mer. Vid skjutade min brorsa och hans tjej hem mig till mamma igen och nu sitter jag och tittar på Harry Potter med henne :) 

 
Fuskpäls som jag fick av pappa inte så bra bild men...


Kofta som jag fick av mamma....inte heller så bra bild :p


Presentkort till 2st fotbehandlingar som jag fick av mamma


2st Biljetter till en ballet på Operan som jag fick av Charlotte


En parfymbox som jag fick av Charlotte


Viktor Rolfs Flowerbomb i Eu de parfym som jag fick av mina bröder

puss och god jul!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback