Klantigtjej.se!

Idag när jag vaknade vid 12 hade jag 9 missade samtal och 4 sms från Camilla....Det tog mig ett litet tag att komma på varför.....jag skulle ha träffat henne i Täby centrum för att inhandla dom sista julklapparna, mamma skjutsade snabbt ner mig till tåget och 12.15 satt jag på tåget. Halvvägs ringer min brorsa och säger att han har fixat presenterna jag åkte till Täby för att fixa....drygt....så det var bara att åka hem igen.... Nu sitter jag framför TV:n och chillar och senare idag ska jag åka hem till Benni och Anna och klippa Anna o sen hämtar mamma mig så ska vi fixa det sista för imorn :)
Puss!

Så här ser jag ut när jag har fixat mig på 5minuter :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback