Mellandagsrea!

Så nu har jag tagit kort på de jag köpte igår :)
tre fina nagelack från Depend som jag köpte på Åhlens :)
087, 208, 009
en vanlig tunn tröja från Zara, inte min stil egentligen men den va grymt söt :)
En t-shirt från Zara som verkligen inte är min stil men tänkte att det
skulle vara skönt att träna i :p
klänningen som jag tänkte ha på nyår, den är mycket finare på :)
Från trash butiken Manhattan xD
Spets body, har även samma i svart som jag använder väldigt mkt så
jag passade på att köpa en till :) även den från Manhattan men det
är på sånna ställen man hittar guldkornen ;)
Ett vanligt brottarlinne från gina tricot även det till träning och
hemma chill.
En jätte mysig kofta som är mycket snyggare på, även denna köpt på
en trash butik, Ohio :p men men jag tycker den är fin ändå :D
allt gick på drygt 1000 lappen så jag känner att allt va fett värt :D
puss och gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback