Nattblogg Dag 7 - Min Bästa Vän

Cha cha bloggen! haha nejdå :p idag (igår) vare ju tänkt att jag skulle skriva om min bästa vän. Asså det finns mer än en som jag skulle vilja skriva om! Men jag känner att den titeln går till Josefine Lundqvist.
Vi har lännt varann i knappt 1 ½ år men det känns som hela livet! Vi har gått igenom mycket tillsammans och jag vet att du är en tjej jag kan lita på! jag känner mig verkligen som hemma när jag är hemma hos henne och blir behandlad som en i familjen. I sommras följde hon med mig, min pappa och hans nya tjej till Mallis och där blev hon verkligen som en i min familj. gud va det här skulle kunna bli långt men det är ändå ingen som skulle fatta så jag avslutar med några alldeles för simpla ord Jag älskar dig bästis! <3
BILDBOMB!
Tror det här va dagen då vi började lita på varann till 100 %
En vanlig vinterdag i salongen :)
Temafesten hemma hos mig i februari :)
Pappas 50års fest på bohmans hotel i Trosa <3
Första solningen 2010 hemma i din trägård ute på brevik
Mallis Bitch!!! fan va gymt de va!
haha fulla o glada tjejer i vallentuna
Maskeraden i november!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback