Pimpad mobil!!

Nu är jag äntligen klar med att ha strassat ner hela min mobil med massa strass stenar....haha vådå typ 2003?! men men det är fint och livet blir liite roligare xD idag va jag i täby centrum med Camilla O Louise o köpte strass och lim, en stickad kofta och en ny foundation, mer mellandagsrea blir det på tisdag med min kära vän Josefine!  Vi tog en fika och vandrade runt bland folk havet och irriterade oss på att folk faktis går dan då rean börjar o typ går lösa i affärer o typ spårar xD iaf hade vi massa väldigt givande samtal, som vanligt :p nu ska jag ta bild på min super snögga mobil så tjingeling :)
Amelie, Camilla och Louise. Riktiga super pinglor de där!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback