Så nu är jag hemma igen

Igår åkte jag in till stan vid typ 13.00 för att träffa upp Josefine och shoppa. Efter 5 timmars shopping så träffade vi upp Nathalie och Philip för en välförtjänt middag, vi hade bokat bord till 19.30 på King Tan för att äta lite asiatiskt :) Efter det åkte jag till Danderyd och träffade upp Camilla och så åkte vi hem till John där massa trevliga människor fanns. Efter massa dans, skratt partytrick (speciall edition) och omhändertagande av kompisar så bar det hemmåt vid 3-tiden. eftersom SL har bestämmt sig för att lägga om alla nattbussar så va vi tvugna att byta och det tog oss lite mer än en timme att komma hem....en väg som i vanliga fall tar en halvtimme typ -.- jaja....När Amelie hade åkt hem imorse så la jag och Camilla oss i soffan o titta på TV och åt frukost. Sen åkte vi in en snabbis och tog en fika i TäbyC o nu är jag hemma :) jag tror jag ska ta kort på allt fint jag har köpt så jag kan lägga upp det sen:) men nu ska jag äta middag....Tacos mummsss!!


haha Amelie igår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback