Bilder...

en väska jag köpte på Rhodos
ett par UNDERBARA skor jag köpte på Rhodos, det är mina nya älsklingar!!
ett par solisar från Rhodos
ett par super sköna mjukisar från Cubus
en mysig tröja från Cubus
en liten partyväska från Nelly
en stickad tröja från Nelly
Supersnygga höstskor från Nelly
en av mina nya favoritklänningar i min garderob från Nelly
en långklänning från nelly men den vet jag inte riktigt vad jag ska göra med för den är egentligen för kort... :(
min absoluta favoritklänning!!! vet dock inte när jag ska få användning för den men jag hittar nog något :) också från Nelly
ett par tights/byxor från nelly
en jacka/kofta från Nelly, dock är färgen mycket mycket mer lila :p
underklädeset från Nelly (köpte det dock bara för BHn för trosorna e lite väl tantiga xD)
strandtunika från Nelly
och det bästa är min nya kamera från Siba :D
hehe det mesta är som sagt från Nelly men men :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback