fredasnatten.....

nu ska jag berätta vad som hände i fredas :p
det började med att jag och Camilla mötte upp Tove i ösby för att föra hos Agge, dit kom även Hedda, Edström och John. Sen vid 10 nångång började vi röra oss in till stan för att möta upp Ralle och Bella inne på Sogni och sen så begav vi oss till Aveny, där vi dansade och hade roligt tills nån idiot skulle lyfta upp mig (och eftersom golvet var snor halt och i sten) så halkade han och tappade mig med huvudet före, sen blev det svart...
Nästa sak jag minns är att jag sitter i en soffa med is på huvudet, efter ett tag så mår jag iaf mycket bättre så vi börjar dansa o hoppa runt igen. Men när det började närma sig stängning (som va ca. 2 timmar senare) så känner jag hur det börjar stråla i nacken, men jag tänker inte mer på det så när dom tänder så hämtar vi som vanligt väskorna och ska röra oss ut. Då svartnar det för ögonen så vi sätter oss utanför och jag får is på huvudet igen och Tjejerna bestämmer sig för att ringa ambulansen.
Sen åker vi in till S:t Görans och eftersom jag låg ner så känndes det snabbt mycket bättre så i rummet vi fick var stämningen så bra den kunde vara, vi skämtade och skrattade och med jämna mellanrum kom läkaren in och prata och sånt och vid 5 nångång rullade dom iväg mig till röntgen. Så röntgade dom nacken och hjärnan :p
men när kolckan var typ 6-7 nånting så kom läkaren in och sa att vi äntligen fick åka hem, så dom tog av min nackkrage och vi började våran långa resa hem med ett stopp på donken för att Tove, Camilla och Hedda skulle äta frukost, och vid 9 så fick jag äntligen lägga mig i sängen och sova :)
Så nu fick ni ett väldigt detaljerat inlägg på vrf jag, Camilla, Hedda och Tove hade efterfest på S:t Görans akutmottagning :p Tack tjejer för att ni stannade med mig hela natten!! <3
.
Lite bilder från Föret hemma hos Agge
Hedda :)
Tove och Camilla
Agge och Tove
Camilla och jag <3
nej nu ska jag hoppa in i duschen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback