God morgon!

tänkte att jag sulle berätta lite om lördagen :) Det började med att jag och Hedda mötte upp Johanna i Gamla stan vid kvart i 8a tiden där vi stog ett tag och "väntade" på resten av tjejerna eftersom johanna trodde dom skulle möta upp oss och att vi skulle äta middag på en restaurang. men sen så tog vi fram ögonbindel, handklovar, musik och byggarbets öronskydd. sen efter att ha gått, åkt tunnelbana, åkt bil och slängt in henne i bagaluckan med allt de där i typ 1 ½ timme så var vi hemma hos Ralle där alla Johannas närmsta vänner väntade på henne. Det vart en jätte lyckad hemmafest med underbara människor och massa skratt, men vi kommer sakna våran "varför jag" häst <3
Hedda och Johanna som fortfarande var lyckligt ovetande om vad som väntade henne :p
hon fick ta en cigg innan bilresan från centralen började :p
Hon fick lite äpple i bilen :p
tänk om polisen hade sett det här :p
fina tjejer <3
haha Camilla!! xD <3
jag, Amelie och Tove <3
avslutar med den bästa bilden under hela kvällen! <3
nu ska jag ta en powernap! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback