God morgon!

Gårdagen var lyckad på alla sätt och vis! Vi blev klara med dansen på min kompis projektarbete så nu är det bara att finslipa på detaljerna :) Utgången var åxå mer än lyckad! Det började med för på Sogni med Camilla, Ralle och Oscar och sen vid 23 tiden drog vi oss vidare till Aveny där Tove, Hedda, John och Agge redan befann sig. Alla DJ:s levererade låt efter låt efter låt så vid 1 tiden hade jag dansat så mycket att jag var tvungen att byta skor :p Det blev även en del shotc och drinkar tillsammans med massa skratt :)
Även idioten från förra veckan kom fram till mig och sa förlåt och smörade massor efter att Hedda och Camilla hade tagit ett snack med honom :p vid stängning så gick vi för ovanlighetens skull och köpte korv ist för donken :p och i kön så kommer det en kille som hade jobbat på Rhodos :p meeen nu ska jag börja fixa mig lite smått för om drygt en timme så ska jag ta bussen till mörpan för att möta upp Tove och sen ska vi göra ett ärende på Carlings :p haha bilder från kvällen kommer senare :) puss!!

Kommentarer
Postat av: tooove

ärende på carlings :D:D:D:D

2011-08-20 @ 12:31:06
URL: http://finest.se/tovepettersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback