Kamera :D

yaaay!! nu har min nya kamera kommit så kommer ett inlägg med det jag har köpt på och sen rhodos :p
iaf...i lördas åkte jag ju hem till josefine och vi satt ute på hennes altan och åt middag och sen åt vi jordgubbar och vindruvor med ett glas vin, supermysigt!! sen gick vi in och tittade på tv tills jag somnade i soffan xD och så fick jag min födelsedagspresent också, ett superfint "allround" smycke och sen ett armband från Turkiet :)
vet inte vad det heter men jag kallar det allround smycke :)
armbandet :)
.
vid 5 tiden igår började jag röra mig hem och här blev det av nån skum anledning 3 rätters middag och sen vid 11 tiden kom Camilla hit och vi satt och pratade och tog en promenad och lite sånt :) idag har jag varit i centrum och hämtat kameran och sen ska jag antagligen hem till pappa så måste packa lite och så :p
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback