oj hoppsan...

glömmde att uppdatera igår :p men igår va ju första skoldan efter en evighet i frihet..haha och självklart så kommer jag sent :p men efter skolan så åkte jag, Josefine, Nathalie och Philip till Café 60 och tog en riktig jävla lång reunionfika :D vi satt där mellan 1 och 6 tror jag :p sen när jag kom hem så övningskörde jag och sen åkte vi o köpte take away :D
idag så började shemat och det började med projektarbete, ska bli kul:D sen hade vi en evighetslunch på 2 ½ timme där jag och Josefine började snacka med 2 från schoolsout :) och vi planerade en personlig visning efter skolan. så när vi slutade vid 3 så hämtade dom upp oss och vi åkte runt till olika lokaler :) vi hittade ett ställe som känndes jätte bra men ska inte berätta för mkt innan måndag :p men nu ska jag snart ut o köra lite innan middan så jag måste dra :p
idag körde jag på jeans och instoppad skjorta med mina snygga nya boots :D
lite clasy sådär :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback