OMFG!!!!!

Jag tror typ att jag har drömt! gårdagen blev underbar och jag svävar fortfarande på rosa moln!
Jag och Camilla åkte in och var vid Aveny typ halv 11, väldigt tidigt med andra ord :p Sen stog vi ute i rökrutan med Hedda eftersom hon och Tove numera jobbar där. Och när vi står där så går HAN förbi, jag tror inte mina ögon, när han dessutom säger att han ska till Aveny efter att han har förat så börjar hjärtat gå i 180!! Efter nån timmes dans så står vi ute o snackar o han håller om mig och jag tror inte att de e på riktigt. Han dansade med oss och kom och sa hejdå o höll kvar liite längre än en vanlig kram. Herregud jag fattar inte vad som händer....:p Undrar om nån fattar det här inlägget:p
aja...idag skulle jag egentligen sy in en hårförlängning på Tove men vi tänkte ju inte på att Taj Mahal har stängt på söndagar....:p så vi fick skjuta upp det till nästa vecka :p
aja nu ska jag laga lite lurre :p
Hedda, Tove och Camilla :)
John i DJ-båset :)
Jag och Tove, haha som sagt titta mitt smile, så gick jag runt heeeela kvällen :p
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback