18 December

Shit vad jag suger på att blogga!
Jag ligger iaf hemma i soffan och tittar på Beck, är fortfarande bakis vart jävligt spårat igårkväll :p
Efter jobbet åkte jag till Hedda, dit kom även Tove, vi åt god mat och började dricka lite smått lagom till att vi skulle börja fixa oss kom karoline och camilla :) vid 10 tiden började det droppa in människor och det blev en hel del alkohol, fick veta vart jag har en del kompisar vilket va otroligt skönt!
Vid 4a tiden gick jag och la mig och imorse mådde jag sämre än förtjänat kam jag säga :p vid 4a tiden åkte vi hem och har chillat galet sen dess :p nu ska jag koncentrera mig på filmen puss!
Daaaamp inlägget skulle upp igår -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback