28 December

Uppdateringen vart precis lika dålig idag -.- meen jag ska försöka bättra mig :) i måndags så mötte jag upp Josefine vid skanstull och så solade vi lite, sen så gick vi runt lite inne i ringen innan vi åkte hem till pappa för en brak middag med gäster, det bjöds på lammytterfilé och potatisgratäng o sen nån god efterrätt :) till det serverades även ett antal X glas vin och massa Baileys :p sen så tog vi en sväng förbi ICA och köpte med oss lite gott innan vi tog bussen hem till mamma där vi tittade på 1408 och lyckades ha sönder min säng?! Så jag fick vid 2 tiden ligga under sängen och försöka laga skiten :p
Imorse vaknade vi vid 10 tiden och så skulle vi fixa en grej innan vi åkte in till stan för mer solning och en runda på mellandagsrean, men vi orkade väl gå in i 3-4 butiker och ingen av oss orkade köpa nåt :p vid 3 tiden skiljdes vi åt och jag mötte upp mamma i centrum för en fika :)
Idag hämtade jag även ut min jacka, dock måste den vädras ett tag innan jag kan använda den för den luktar instängt nu när den har legat fuktigt i en låda i 1 veck -.- men men jag har den iaf och den är superfin :D
Nu vart inlägget typ en roman men jag ska skärpa mig :) puss!
Jag och jackan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback