Bloggar från datorn

Brukar ju mest blogga från mobilen nu så dehär är en ovanlig händelse :p
Jag ligger iaf hemma o deeppar och tycker synd om Josefine som har gått och blivit jättesjuk :(
Min student Zipperall kom idag så jag kommer typ leva i den ett tag framöver, överväger faktis att ha den på HG-myset på torsdag!!
Imorn är jag ledig men ska vara på salongen lite och sen ska jag få reda på om mitt liv kommer vändas upp och ner eller om jag får vara ung och dum ett tag till. hur som helst så kommer jag nog bli besviken, what to do?! aja nu ska jag ut med hunden och sen titta på en film...
min zipperall, står miss student på benet och miss student 2012 på ryggen
ÄLSKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback