alla hjärtans dag

okej nu kommer jag låta som nån bitter tjej som är avundsjuk på alla par...men de e jag inte:p jag tycker bara att alla hjärtans dag är så jävli onödigt, bara ett sett för affärerna att sälja mer:p Kan man inte köpa rosor och en ask choklad till den man älskar nån annan dag på året när det inte är så himmla planerat:p aja nog snackat om det:p

Snart ska jag packa och sen så hämtar mamma mig vid 6 typ :p Juste idag åkte min brorsa till USA, jag e inte alls avis! Han får resa fett mycket med sitt jobb och om några år kanske han får flytta till USA :(

jaja nu har jag inget roligt att säga så jag ska gå o hämta lite nötter o titta på TV :)


Mina ögon ser fett freaky ut, men så ser jag ut idag iaf :p

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback