En helt vanlig skoldag...

Idag har det varit en helt vanlig skoldag....så inget kul att berätta om den, eller jo vi hade uppsättnings prov på kundtekniken idag, och bara för att läraren säger att de e prov så går det bara inte att prestera så efter många försök gav både jag och Josefine upp och gjorde en varsin typ av knut, det vart iaf G även fast jag vet attjag kan få ett MVG om jag vill....usch besvikentjej.se!! Juste jag och Nathalie åkte till sf efter skolan och hämtade ut biljetterna till lördag när vi två och Josefine ska titta på Burleque, fett tagg på det :D
imorn ska jag på hälsosamtal hos skolsyster....extrem ångest över det!!! aja nu ska jag duka bordet och sånt....


såhär munter är jag just nu -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback