Extremt gammla bilder som....

Extremt gammla bilder som finns i ett gulligt litet album på mitt rum.

Blev lite nostalgisk av bilden jag la upp nyss så här kommer lite söta barn bilder på mig :)


så här ser albumet ut som står på mitt skrivbord


en bild från våran trägård i tyskland när syskonen äter....nåt:p


Jag och Katja på kvarnbadet, o vi äter såndär rolig kistglass som fanns
förut :D


Katja, jag och min brorsa Benni när jag fyller 6 :)


Jag ska blåsa ut ljusen på min glassvulkan när jag fyller år


Jag på min 5års dag i tyskland, bara några dagar innan vi flyttade till
Sverige


Syskonen och pappa på nåns födelsedag :)


Alla kusiner på pappas sida och sen min gammelfarmor (den enda i min
släkt som inte e/va körd i huvudet)


Jag utklädd till en leopard :p


jag, mina bröder och en tjej som heter Ida :)


hehe två fett poseade bilder på mig och mina bröder, love you guys <3


hihi Mats och Benni målar ägg till påsk


Jag och Benni var väldigt lika när vi var små, här är vi i våra sjömansdräckter,
Det va min favvo klänning, hade en likadan fast den var vit :p


Jag med en gigantisk blomsterkrans på midsommar :D


från sommar till vinter här ska vi precis krossa pepparkakshuset :)


Jag och Katja på midsommar när vi plockar blommor och hoppar över staket,
ska ju vara gärdsgårdar men fanns inga nära :p


jag och Katja på nyar, vi bestämde oss för att titta på raketer genom
nedfällda baksätet i våran bil :p


jag på legoland i danmark :)

haha de här kanske e jätte tråk men ändå :p

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback