God kväll!

I går efter skolan åkte jag och solade med Josefine :D börjar få tillbaks brännan nu :) sen så skulle jag ju byta förälder så mamma kom och hämtade mig vid 7 eller nåt sånt.
Imorse när jag hade duschat och skulle blåsa håret så vart det typ kortslutning eller nåt i fönen och den typ exploderade och alla proppar i lägenheten gick -.- vilken tur att jag vet vart propparna finns och hur man byter dom iaf :) sen var det en vanlig dag i skolan, jag fixade Josses hår och sen gjorde jag ett försök till att föna våger på Philip men det gick åt helvete! xD jag mötte upp Camilla efter skolan och vi åt lunch och snackade lite innan jag åkte hem till kära vovven :) nu så ska jag titta lite på Gossip Girl :D
har löshåret idag:p och så har jeg en av mina favorit outfits på mig
idag: svarta jeans, svart spetsbody och en svart kavaj över
skit snyggt enligt mig!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoj , sen när kallas jag josse? /

Speciellt av dig? :p

Lovelovelove<3

2011-02-01 @ 20:56:38
Postat av: Linnea

jag vet inte :o blev bara så när jag skrev, tänkte inte äns på det förrän du sa nåt :p

Puss söt!

2011-02-01 @ 22:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback