Historiska museet

Idag vaknade jag av mig själv 2 min innan klockan skulle ringa (8.00) det var sååå skönt :) sen tog jag en dusch och sminkade mig, åt frukoet medan håret torkade o sen fixade jag håret och klädde på mig, vid 9.50 var det dags att gå till tåget. Idag skulle vi vara på historiska museet, o efter 35 min där så hade vi tittat igenom hela museet :p sen åkte jag och Josefine till slussen och åt lite lunch innan vi åkte vidare till skanstull och solade :) på vägen hem träffade jag Sabina, söt tjej det där :), så vi sällskapade hem :) Jag o Sabina gick i samma klass i låg och mellanstadiet, vi har spelat fotboll ihop i evigheter och sen har vi gjort lite saker tillsammans i kyrkan när jag fortfarande var aktiv där :p Nu har jag iaf varit hemma några timmar och chillar galet framför TV :) ikväll ska jag övningsköra igen :D åh jag längtar till sommaren så jag får ta mitt körkort :)
Imorn e det egentligen idrottsdag, men jag och MÅNGA andra i min klass tar "ledigt" då och tar en tränings/plugg dag hemma ist :) så imorn ska jag träna på min singeldans som en gaaalniiing!!!
söta Sabina på kickoff lägret för kyrkan 2008 :p
nu har jag börjat få fräknar efter solningen :D såå fint :D
och jag är jätte nöjd med mina ögonbryn efter att jag har använt rakbladet :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback