Nu ska jag städa mitt rum...

Nu ska jag som sagt städa mitt rum det ser ut som fan:p och när städerskan kommer runt 1 så får det inte ligga nåt på golvet, sängen eller skrivbordet för då ska hon damma, svabba, och bädda o sånt :p Men det ska faktis bli skönt att städa för när jag har gjort det kan jag fixa klart med mitt rum eftersom jag inte har orkat fixa med sladdar och sånt nu efter att rummet har gjorts om, så just nu ligger det sladdar på halva golvet :p men men e man lat så får man skylla sig själv:p
så här hemskt ser mitt rum ut, och det hjälper inte att garderobsdörrarna
inte är klara, men pappa har sagt att han ska försöka hinna måla klart dom
nu i veckan och helgen :D
för första gången sen jag klippte av mig håret i augusti så har jag en
hästsvans med bara mitt eget hår och de ser nästan bra ut :D
men nu måste jag börja städa, till hög musik på min party spotifylista :D puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback