Plugg:o

Igår hade vi en sjukt jobbig dansklass med Daniel Scarillo, men fy fan vad kul det är!! Och vi kommer utvecklas fett mycket den här terminen med honom :) vi började även på en av danserna vi ska ha på showen senare i vår :) super taggad :)
Nu sitter jag och lyssnar på Britney Spears pluggar samhäll, för gör jag det inte nu, så kommer det alldrig bli av och det ska redovisas på fredag. Senara ska jag in till stan och träffa upp Josefine, vi ska äta middag på donken, fuck skolsyster!!, och sen ska vi möta upp Nathalie och titta på Burlesque :D Tjejkväll ikväll asså :) sen får vi se om jag åker hem efter :p
aja nu måste jag återgå till mitt pluggande och Brittan:p
osminkad och schleeeten brud :p mitt öga ser cp ut btw xD
puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback