praktikdag...

Idag är det ju egentligen praktik, men jag har ångest!! jag vill inte vara kvar på Baresso, iaf inte på nybrogatan, så jag måste hitta en ny men jag hittar ingen som känns bra så jag vet inte vad jag ska göra...just nu sitter jag hemma ramför TV:n och äter mina nybakade muffins och letar efter nya salonger på datorn så ska jag ringa runt till dom lite senare idag...Nu måste jag ut med hunden o senare ikväll har jag ju dans, ska bli skönt att få tänka på nåt annat :)
juste jag köpte ett par snygga byxor igår från vero moda :) så köpte jag sinkborttagning och strumpbyxor så nu ska jag med min vanliga tjejiga stil igen :D


så här ser jag ut just nu när jag panikringer salonger, osminkad och naturlig :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback