Sjukling...

Min feber va nästan borta när jag gick och la mig igår kväll så jag hade hoppats på att jag åtminstonne kunde åka till första lektionen idag....men icke, när jag vaknade imorse va den tillbaka men till och med värre...så pappa kom in med två alvedon, te, strepsils,hostmedicin och äppleskivor, frukost på sänggen xD, tack pappa du e bäst! sen somnade jag om och har sen legat i soffan HELA dagen, nu mår jag lite bättre och febern har gått ner till 38 grader så på torsdag blir det nog skola igen :) men nu ska jag titta klart på Cougar Town, värma min värme kudde och sen lägga mig i sängen och sova till piano musik, rekomenderas starkt om man har lite jobbigt med sömnen!!
här kommer en sjukling bild på mig, jätte ful men jag lever iaf :D
puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback