Söndag...och man mår som man förtjänar

Tyvärr blev Amelies fancy middag inställd igår så efter tävlingen så åkte jag hem till Louise och så åt vi middag där, jätte gott :) sen kom Tove, Hedda och Mary så tittade vi på melodifestivalen, och för första gången sen jag va typ 7 eller nåt så röstade jag, eller aa alla tjejer gjorde det :) Det var Sara Varga som fick våra röster, hon var så söt o oskylldig, förutom att texten på låten sög så tyckte jag att låten va skit bra, och hennes klänning var UNDERBAR!
Sen korkade vi upp vinet (tog fram våra boxar) och kännde för att inte sitta o titta på Skenbart :p så runt 11 droppade några killar in, men det slutade med att halva sällskapet satt och titta på skenbart ändå :p vid typ 5 tror jag så somnade jag, Louise och Mary sött....Imorse stektes det americanska pannkokor, de kunde tyvärr inte avnjutad....:p
men men nu sitter jag hemma i soffan o snart kommer min bror Mats hit och då ska jag tvinga honom att hjälpa mig ladda ner the sims :D
de här vart långt och sluddrigt men orkar inte formulera mig bra så....puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback