Sportlov

nu är det lov på riktigt, men vad ska man göra? alla är typ bortresta -.- jag och Camilla har diskuterat detta i många timmar igår kväll och imorse. Idag ska jag iaf packa väskan och ta mig hem till mamma. Och imorn beroende på hur många som är hemma så kanske jag drar ihop nåt här, om jag orkar...
Igår fanns det som sagt inget att göra så jag o Camilla åkte till ica o köpte en påse godis, sen satte vi oss och tittade på Big Brother och film. Imorse åkte vi till ica igen och handlade lite mat eftersom hon e ensam hemma hela veckan, mycket spännande liv jag har just nu känner jag :p
aja nu sk ajag ringa mamma o säga att hon ska hämta mig snart, puss!!
såhär ser mitt fejs ut idag...
lalala har tråkigt...
hahaha ful e jag åxå :p
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback