Tävling och fancy middag!

Idag är det som sagt tävling (egentligen så är jag fett opepp, men från och med nu ska jag skita i det och säga att jag e fett taggad, så kanske jag blir det såsmåningom åxå). Jag kommer inta dansa föränn tidigast 4 men jag har precis bestämt mig att jag ska vara där runt 2, så snart måste jag gå upp ur min varma mysiga säng och duscha, gå till Camilla för att låna hennes trippeltång, åka o våga håret o sen åka hem till pappa o hämta massa stuff som jag behöver och de kan vara bra om jag äter lite lunch där också, o sen får jag förhoppningsvis skjuts till hallen så jag hinner hoppa in på ica och köpa ett par strumpbyxor tills ikväll :) Ikväll ska jag och massa andra fina tjejer hem till Amelie på fancy fancy middag :) det ska bli riktigt mysigt, var länge sen jag träffade alla B-brudarna :p sen ska vi förhoppningsvis dra ut men vi får se hur det blir med det :p Sen ska jag sova hos louise efter den här proppade dagen :)
hehe nyvaken....men nu måste jag skriva en sak till idrotten o sen hoppa
in i duschen!
puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback