Trötter

Hej jag kan inte andas med näsan :( och imorn skulle vi ju åka skridskor på idrotten, meeen tydligen så ska vi lära elever från särskolan som tydligen inte ens kan svenska att åka :o eller de va så jag fick det förklarat för mig...kommer inte ha ork för nåt sånt så hoppas verkligen att de e massa missförstånd!
Nu har jag suttit och spelat sims i typ ett år :p hehe tönt!! Längtar tills bror min kommer hem så jag kan ladda ner sims 3 till mig!! Vad ska jag mer berätta....Vi fick pannkakor i skolan idag, det spårade på allas tallrikar xD Sen spårade det i matsalen när vi hade ätit klart, med lite modevisning från Jossan och Nathalie. HAHA jag älskar mina fina vänner!!! hehe kanske lägger upp film senare om jag orkar :p haha åhh :)
Idag är jag VÄLDIGT glad! mina vänner gör mig så lycklig och hoppas ni vet det!!! You know who you are ;)
Imorn så ska jag övertala Josefine att hon ska gästblogga ett inlägg, och om du läser nu så har du fått en förvarning så du kan tänka vad du vill skriva om ;)
lalalal nu ska jag typ lägga mig i sängen o läsa lite :)
haha ser ut att vara drogad:p o mina ögon är aaas röda och tårfyllda :p
hahahha jag skulle försöka visa mina röda ögon men ist fick jag en EXTREMT
skelögd Linnea på bild, snälla ni som vet, skelar jag så mkt? :o xD
puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback