aj min fot :(

vet inte om jag sa det men på nyår så skule jag gå ner för en oskottad trappa i platta, ovanligt hala skor så jag vrickade till foten, det tog nån minut innan jag faktiskt kunde stödja på den igen men efter det så känndes de inget mer, förrän jag borjade nyktra till såklart då började det göra ont som fan! dan efter så gjorde de skit ont om jag vred den på konstiga sätt typ men det gick att gå på den helt normalt och sånt. Men när jag vaknade igårså va hela foten blå och typ dubbelt så stor som den andra och gör ont fast jag typ ligger ner :( börjar tro att jag har fått en spricka i den :( bajs!! iaf blir det inte bättre till helgen så går jag till läkeren så får dom röntga den.....
helt blåfläckig :(            har gått med bandage ett tag nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback