Början på slutet

Nu har jag gått första dagen på sista halvan av gymnasiet! haha och såklart var jag tvungen att försova mig xD  Men idag på frisören fick jag äntligen färga bort min hemska utväxt:D sen åt vi jätte god lunch och hade SO :p nu är jag iallafall hemma och sitter och knaprar på havrefras och ska snart börja måla naglarna i någon fin färg, funderar på min bruna som jag köpte under mellandagarna. Senare ikväll när pappa kommer hem ska vi ut och göra vägarna farliga :D haha jag ska ut på vägarna och köra bilen som han har fått låna av en kille i BMW-klubben en BMW 7-serie Limousine, pappa har fått låna den förut när han skulle skriva ett repotage till BMW Magazine, och den e så sjuuuukt nice haha hihi längtar!!!! men nu ska jag måla  naglarna :)
så här ser den snygga bilen ut,  ska köra lungt med den här!!
HAVRE FRAS!!
facelook på hur jag såg ut i skolan idag :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback