Hej jag heter Linnea och jag har jätte tråkigt!

[x] Pussat en hund
[x] Åkt skridskor i kungsträdgården
[x] Sovit med kläderna på
[x] Ljugit för mina föräldrar
[ ] Varit i Thailand
[x] Fångat en snöflinga på tungan
[x] Haft sex med fler än 3 personer
[ ] Haft sex med fler än 10 personer
[x] Gråtit till en barnfilm
[x] Försovit mig
[ ] Skrytit om din bil till polare
[ ] Klappat en giraff
[x] Gått i bikini på offentlig plats
[x] Tittat på soluppgången
[x] Bråkat med en lärare
[ ] Fler än 5 par jeans
[x] Sovit över hos någon den här månaden
[x] Varit svartsjuk
[ ] Hoppat fallskärm
[ ] Ätit hummer
[x] Raggat på en okänd person
[x] Haft flera olika hårfärger
[x] Badat i månskenet
[x] Kysst någon av samma kön
[x] Läst en bok den här månaden
[/] Svarta underkläder på mig just nu
[ ] Duschat idag
[x] Druckit coca cola 
[ ] Varit i USA
[x] Sett en kändis
[ ] Drömt om kungen
[x] Tittat på stjärnorna med någon du brytt dig om
[ ] Varit otrogen
[x] Varit magsjuk
[x] Garvat åt vissa punkter på den här listan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback