Jag har tråkigt igen....

STEG 1
Namn: Linnéa Zielke
Födelseplats: Hamburg
Bor: Stockholm
Ögonfärg: GrönBruna
Hårfärg: Blond

Skostorlek: 39
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Höger


STEG 2
Skor som du bar idag:
Vanliga svarta "skinn" stövlar
Dina svagheter: Svag för charm!
Rädsla: Mörkrädd, insekter och ensamhet


STEG 3
Första tanke när du vaknar:
JAG VILL INTE!!!
När somnar du: Alldeles försent!


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola:
Coca cola!!!
McDonalds eller Frasses: McDonalds
Vans eller Converse: Converse
Lipton Ice Tea eller Nestea: Lipton men iste är inte min favorit
Choklad eller vaniljglass: Choklad men tsm så blir dom nog superbra!! :)


STEG 5
Svär du?
Ibland
Sjunger du? Ja, fast jag kan inte sjunga xD
Duschar du varje dag? Varje eller varannan
Röker du? Nej!
Gillar du skolan? Ja, jag går en rolig linje med roliga människor!
Har du bra självförtroende? Ganska, ibland är det ju bättre och ibland är det dåligare
Kommer du överens med dina föräldrar? För det mesta


STEG 6

Har du under den senaste månaden…( Tar december månad)
Druckit alkohol? Ja
Rökt? Nej
Shoppat: Ja
Ätit en hel ask müsli? Haha nej?
Ätit sushi? Nej de e slämmigt :p
Stått på scen? Yes!

Skejtat: Nej 
Bakat? Klart de har ju varit jul!
Stulit: Nej
Kysst någon? Ja
Kramat någon? Självklart
Haft sex? Nepp

STEG 7
Har du någonsin…
Svimmat? Japp
Blivit kallad hora? Ja, säg nån tjej som inte har blivit det :p
Blivit nerslagen? Av mina bröder, fast nerslagen är ju lite spårat :p
Busringt någon? Ja haha jag har väl vartit typ 12, 13 :p
Gjort något som du ångrade? Japp!
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Ja :p
Kastat en sten på nån ruta? Yes men jag hade min anledning :p

 

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? Belle, Philip, Klara, Sebastian
Vad vill du bli när du blir gammal? Mamma

STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för?
fattar inte frågan :p
Antal CD-skivor du äger? 2 kanske:p
Antal piercings? Öronen och naveln 2ggr
Antal tatueringar? En på handleden
Hur många gånger har du varit med i tidningen? mellan 5-10 ggr :p

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? Resa, festa, kompisar, sova och jobba förhoppningsvis :p
Vad ska du göra i vinter? Gå i skolan? :p
När tar du studenten? 2012
Vad gör du efter gymnasiet? Jobbar som frisör och så småningom skaffar jag förhoppningsvis familj!

Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Yes
Vad händer till helgen? Fest, frågan är bara om man orkar gå nu efter nyår xD
Vad vill du helst göra just nu? Ligga på en solstol i nått varmt land nånstans vid ekvatorn

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? Nepp
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Helheten, sen ansiktet
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? Hur skulle jag kunna veta? :s
Vem är den perversaste person du känner? HAHA Camilla utan tvekan :p
Hur många gånger har du varit utomlands? Inte så många, om man inte räknar med när jag åker till tyskland lite då och då så är det väl 5 högst tror jag
Vilket land är bäst? Egypten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback