Längesen de vart ertt ordentlig inlägg :p

I torsdas på hade vi planeringsmöte inför Rhodos hemma hos Tove. Det bjöds förts på god lunch sen satte vi oss med chips och dipp och planerade galet. Vi kom fram till datum och hotel så nu återsår bara bokningen som Tove gör på måndag och sen betalningen :)
Efter det åkte vi hem till Mary och badade i hennes jätte varma pool, det vart snö rullning och volleyboll under tiden också :) Efter badet va alla jätte hungriga så vi satte oss på första bästa tåg till Täbban och åt på Donken, NICE! Sen gick jag och Louise förbi Boxx och köpte godis och gick hem till henne och tittade på film :)

Igår så va jag på fotvård kl 11, jätte skönt men men ingen större "förändring"
 på fötterna :p sen åkte jag hem o chillade lite innan jag åkte hem till pappa o hämtade kläder och skor till kvällen. Sen bar det av till Louise igen, där vart det lite små stressigt men jag hann fixa mig rätt okej ändå :)
vid 8 sprang vi iväg till bussen hem till John. Där bjöds det på bubbel och ett bord fullt med massa plockmat som hans förälldrar hade fixat. Väldigt lyckat mingel! Efter det var det tänkt att alla "ungdomar" skulle förflytta sig hem till Edström men eftersom Louise, Amelie och jag sen innan hade bestämmt att vi skulle till en annan fest så splittrades vi från gruppen.
När vi kom till festen var det massa trevliga människor där. Både såna man kännde och inte. Det vart massa prat, skratt och dansande under kvällen och vid 3 tiden tror jag vi började röra oss hemmåt.
Vid Mörby skulle vi vänta på bussen så där vart det massa fina bilder och träffade några random snubbar :p
Iaf väl hemma så stekte vi pannkakor och sen somnade vi i soffan till Vänner :) men nu är jag hemma och ska snart äta middag så puss!!


Födelsedagsbarnet, Grattis!!


Jag och Camilla<3


Lina och Louise påväg hem


I väntan på bussen: Lina, Louise, Amelie, Amanda och jag sen 2 randoms!


Fina flickor som väntar på bussen!


på väg till festen med mina tr3 apor!


En fyllebild men så såg jag ut under kvällen :p

nu ska jag äta puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback