min dag...

idag hade vi kunder i skolan som vanligt på tisdagar, jag skrev upp mig på en klipp och färg o 5 min innan jag ska ut o hämta kunden så kommer min lärare fram till mig och frågar om en tjej (som förövrigt alldrig är i skolan...) kan få min kund -.- aja nog om det.....efter skolan så åkte jag till mocco och fikade med Jonathan :D det var super mysigt , sen åkte jag hem somnade på tåget missade min station och få gå hem en lång väg :( när jag kom hem gick jag ut med hunden sen bytte jag om till mjukiskläder :D nu har mamma precis kommit hem så snart blir det middag :) spagheti (stavning?) med tomatsås....muuumms!! :) puss och hej, lever pastej :p
jag just nu :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback