Min helg

I fredags efter skolan så kom Camilla hem till mig och sen körde jag oss till och från dansen, efter dansen så fixade vi oss lite snabbt och gick hem till Oscar där det var typ nån mindre fest/chillkrök. Det var trevlig och väldigt oväntat så var det inte alls pinsam stämmning mellan mig och en speciell person, de va fett skönt att vi kunde prata med varann som om ingenting någonsin hade hänt :) på lördan var det egentligen öppet hus men  jag behövde åka hem till mamma och vara där och på kvällen åkte hon till en kompis med hunden så jag gjorde detsamma, Jag åkte hem till Marianne där vi, camilla och Louise hade mysig spelkväll :) vid lunch idag gick jag och Mary ner till pizzerian hos henne och åt lunch innan jag åkte hem. Idag har jag typ städat lite på rummet och letat jobb....as segt!!! Men jag måste ju ha pengar till sommaren :) nu sitter jag i soffan och ska snart titta på en film, få se hur mkt jag orkar se innan jag somnar xD


såhär ful är jag just nu :D

okej dehär va ju inte direkt historiens roligaste inlägg men men.... :p
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback