Nyårsdagen=Bakisdagen

Nu har jag äntligen kommit hem. Igår träffade jag som sagt upp Camilla för att handla så åkte vi hem och började fixa oss och laga mat. Vid 7 tiden kom Amelie, Elin och Tove till camilla och vi åt och sen fixade alla klart sig o sen förade vi lite innan det blev dags att springa iväg till bussen. När vi kom till Djursholms ösby ( vi skulle till Oscar i Altorp) och skulle byta tåg så visade det sig att Näsby Park tågen tydligen inte har gått på hela kvällen och spåren är helt igensnöade så efter säkert 15 samtal till taxi bolag och minst 10 samtal till killarna för att övertala dom att hämta oss. När klockan är kvart i 12 lyckas vi äntligen få tag på en Taxi och vi kommer fram till Osca när det var 6 minuter kvar till tolvslaget. Sen så lyckades vi inte ta oss hem föränn halv 7 heller eftersom allt stog still så jag och Camilla åkte hem till Elin. När vi kom dit åt vi pasta och ketchup (fyllekäk!) och pratade. Nångång runt 9 så gick vi och la oss och fick 4 timmars välbehövd sömn :) Sen åkte jag hem till Camilla och hämtade mina saker där och nu sitter jag o dör framför TV:n :)
BILDBOMB!!
Så här såg jag ut innan vi gav oss ut i snöstormen :(
SKUMPA!
Jag och Elin var superfina innan vi gick ut i snön!
haha en jätte söt bild på Tove :D
Fina flickor påväg till partaj :p
Elin friade till Amelie och hon sa ja, När blir det bröllop tro?
Camilla lekte kyckling xD
Min dricka, lite bubbel och vin
haha lite mkt vin frammåt slutet av natten!
Jag och Elin precis innan vi åkte hem :)
Och när jag skulle gå ner för en oskottad trappa så stuka jag foten men
de känndes inte så mkt då. men idag är foten svullen och nästan dubbelt så
stor som den andra och kan knappt stödja :( aja kunnde varit värre :p
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback