Rhodos!

Nu är handpenningen för rohdos bokad och handpenningen är betald, så nice!! vi åker 16-24 juni :)  förkoppningsvis så blir det en till resa i sommar med Josefine!! åh vad jag längtar till sommaren!!! Tyvärr blir dset ju mitt sista :( men det ska åxå bli det bästa!! Bla bla bla jag babblar jätte mycket men det är nog för att jag har varit allmänt spiidad idag xD Idag var Josefine tillbaka i skolan igen :D saknat min vän!! Imorn ska vi hålla i danslektion i skolan, vi får se hur det går, det är kanske inte högsta nivån men men :D
nu sitter jag o gattar i mig lite godis framför 2 ½ men :D juste, jag gjorde
ögonbryn med skugga idag ist för penna syns det? jag tycker de e finare iaf :D
nu har jag inget mer roligt att berätta så puss hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback