Today...

Idag hade jag ställt kl på 10.00 för att kunna lägga mig ikväll så jag kommer upp imorn :p iaf när jag vaknade hade jag ett sms från Josefine Hedman så henne har jag träffat idag, vi åkte hem till min pappa och jag hade med mig hunden, vi tittade på 2 filmer, först svenska ungdomsfilmen Festival som vi hade hemma men jag alldrig har sett men den var faktis jätte bra :) sen tittade vi på B-skräckisen Silent Hill som bara är skratt retande men josefine ville gärna se den så :p sen vid halv 6 så åkte jag hem till mamma igen för  att lämna hunden och packa väskan o nu har pappa hämtat mig och vi har precis ätit middag. En goood mozarella och pesto pizza :) nu ska jag snart avnjuta en B&J  Cookie Dough (stavning?) så måste jag fixa klart det sista med med arbete och sen skicka in det så nu måste jag fortsätta med "livet" xD puss!!
En osminkad och trött Linnea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback