Torsdag...

Idag är det torsdag....som betyder att gå till 16.30 men idag var det inte så farligt för på svenskan pratade vi om knullande nunnor och pesten typ xD sen på handelsnånting lektionen så gjorde vi inte allt för mycket heller och på kundtekniken så tvättade, klippte och fönade Josefine mig, supernöjd blev jag :D iaf sen åkte jag hem och det tog typ 14år för bussen bestämmde sig för att fastna i snön så behövde vänta 15min på ersättningsbussen-.- när jag kom hem så åt jag typ middag sen somnade jag på soffan och nu sitter jag och dricker mitt favvote just nu, söderte, super gött äre :D jaja nu ska jag fortsätta söla sönder på soffan, eftersom jag somnade förut så kommer dett ta ett tag innan jag kan sova åxå:( jaja nu kommer bilder på håret, superfräsht nyfärgat och nyklippt :)
där är dagens "facelook" också :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback