vet inte vad jag ska skriva om :p

okej nu har inte jag skrivit på evigheter så jag kände att det var dags att börja uppdatera lite igen!! men jag har ingen aning vad jag ska skriva om :s det känns så trist att bara skriva om vad man gör på dagarna för det blir ju typ samma sak varje vecka :p iaf så va de ju skola idag såklart :p idag gjorde vi klart lite saker inför öppethus på lördag så vi gjorde lite uppsättningar o sånt som vi ska ställa ut sen ska vi ju stå och jobba i 4a timmar åxå -.- men men sånt e livet..... snart ska jag iväg till dansen o sen åker jag hem till pappa igen. Så vi får se om jag kanske slänger in ett till inlägg senare :p
juste jag har blivit BEROENDE av gossip girl :p från i torsdags har jag tittat på 22 avsnitt vilket är lite mer än 2 säsonger :D
aja puss!!!
såhär ser jag ut i facet idag :p o såklart min favvo sjal!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback