28 Juli

dKom hem från centrum för ett tag sen, upp mamma för en fika och så hämtade jag ut ett paket på ICA, nu har alltså mina beställningar börjat komma :) idag fick jag hem 3 klänningar, 2 tröjor, ett par skor och en väska :)
har tagit kort med webcamen så länge men när kameran kommer så kommer jag ta bättre bilder!!!
allting är snyggare på riktigt än på bilderna!!
ett par skiitsnygga höst och vinter skor :)
den här klänningen är heeeelt underbar!!! kommer drömma om den inatt!
den här är åxå skitsnygg!! den e kort fram och lång bak
den här klänningen är också skit snygg men är tyvärr liite för kort så jag
funderar på om jag ska ge bort den till någom som är bättre lämpad :p
finare irl!!
på den här bilden ser den här tröjan helt skev ut men den är jätte snygg! :)
en söt partyväska för min har gått söndeer :( dock föredrar jag att köra på
rhodos style och inte ha nån väska alls men det funkar inte så bra i Sverige :(
.
nej nu måste jag städa mitt rum -.- eller funderar på att vänta tills pappa har åkt så jag kan köra på hög musik och dansa runt samtidigt :p
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback