en seg dagen efter!

igår va jag på UMO och sen åkte jag in till stan en snabbis med Camilla och Tove sen va det bara att åka hem och duscha byta tvätt i tvättmaskinen och sen bege sig till Camilla för att äta middag och föra :) sen vid halv 9 tiden åkte vi till Tegel och satte oss på ute serveringen och tog nån drink var innan dansgolvet drog igång :)(under kvällen kom även Louises kompis Sofie) vi drog strax innan stängning och sen var det bara att sova galet :) när jag vaknade imorse var jag väl inte på topp men jag la mig i soffan och sov nån timme och sen blev det finnemang :) har tvättat hela dan typ och ikväll kanske jag ska åka in till stan för middag med bästaste Josefine! :) nej nu ska jag återgå till mina högar av tvätt! :p
allt som ska tvättas innan rhodos :p ska visserligen inte ta med allt men ändå :p
nu har jag visserligen bara 4 av högarna kvar :)
skorna jag köpte härom dan :) hade dom igår åxå :)
jag och Tove igår, hon blev lite kortare än mig när jag hade klackar :p
Jag och Camilla :) <3
fina flickor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback