har inte haft orken att blogga...

vad har jag gjort sen sist? jo i lördags så var jag ju hemma hos hedda på grillkväll, väldigt lyckat och mysigt!!
vi satt ute hela kvällen och för vissa blev det lite för mycket öl :p vid halv 3 tog jag bussen hem för då kännde jag att det inte skulle hända nåt mer :p
så här såg jag ut i lördags, hade mina nya Efva Attling smycken på mig som jag fick i 18 års present :)
.
I söndags va jag hemma hos hedda igen, kom dit vid halv 5 för att klippa och färga henne och sen slinga och klippa Tove :) sen tittade vi på alla videos från senaste gången på Dyvik, de vart en långfilm på ca 2 timmar :p
sen i måndas började min sista vecka med jobb, och idag åkte vi in till Vasaparken, super mysigt och barnen va så duktiga :)
men nu ska jag göra nåt annat :p puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback